ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра повідомляє


Повідомляє ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра 
Інформацйія щодо діяльності ІДД ДФС 

Змінено номер телефону сервісу Державної фіскальної служби України «Пульс»

Державна фіскальна служба України повідомляє, що з 20 липня поточного року буде змінено номер телефону для прийняття:

інформації на сервіс «Пульс»;

усних звернень громадян;

інформації про особу, стосовно якої поводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади».

Отримати інформаційно-довідкові послуги, залишити інформацію щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників органів ДФС та інших питань можна зателефонувавши до Контакт-центру ДФС за номером 0800-501-007 та обравши відповідний напрямок у меню інтерактивного голосового автовідповідача:

0-для отримання інформації з питань стану обробки електронної звітності та опрацювання файлів запитів про доходи для призначення субсидій;

1-  для отримання інформаційно-довідкових послуг;

2-  з питань щодо електронного цифрового підпису;

3-  для залишення усного звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

4-  для залишення інформації на сервіс «Пульс»;

5-  для залишення інформації про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади»;

6- для залишення повідомлення  від працівників ДФС про порушення Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС;

7-  для отримання довідкової інформації».

 

Обережно – шахраї вдають із себе  податківців

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області попереджає, в органи державної фіскальної служби надходить інформація про осіб, які представляються начебто працівниками фіскальної служби та вимагають кошти у підприємців за не притягнення до відповідальності за виявлені чи вигадані ними порушення податкового законодавства. Не ставайте співучасниками злочину – проявляйте свою громадянську позицію та дійте виключно по закону! Ви можете допомогти виявити шахраїв повідомляючи про такі факти правоохоронні органи. Принагідно інформуємо платників податків, що перевірка може проводитися лише на підставі рішення керівника органу ДФС, оформленого наказом, копія якого вручається представнику суб’єкта господарювання, що підлягає перевірці, а також направлення на проведення такої перевірки. Посадові особи, зазначені в направленні на перевірку, повинні мати службові посвідчення. Непред’явлення зазначених документів є законною підставою для суб’єкта господарювання не допустити посадових осіб контролюючого органу до проведення перевірки. Будьте пильні та відповідальні!


Для упередження корупції, у фіскальній службі здійснили близько 300 профілактичних заходів

Близько 300 профілактичних заходів впродовж січня-червня 2017 року проведено для попередження корупції серед працівників фіскальної служби Дніпропетровської області.

Крім того, за ініціативи співробітників управління здійснено 30 службових (тематичних) перевірок, серед яких 1 за  зверненням юридичної особи. За результатами вказаних перевірок інформація підтвердилась у 23 випадках.

До правоохоронних органів, для прийняття рішення відповідно до чинного законодавства, цьогоріч було направлено матеріали 12 перевірок.

За результатами розгляду матеріалів перевірок управління власної безпеки,  направлених у грудні 2016 – червні 2017 року,  органами прокуратури Дніпропетровської області за перше півріччя поточного року зареєстровано в Єдиному реєстрі досудових розслідувань 13 кримінальних проваджень, 6 з яких об’єднано в одне кримінальне провадження. На даний час тривають досудові розслідування. А от матеріали 1 кримінального провадження з обвинувальним актом направлені до суду.

Також, протягом звітного періоду, за матеріалами управління власної безпеки, складено 1 протокол про вчинення адміністративного правопорушення пов’язаного з корупцією, відповідальність за яке передбачена частиною першою статті 1726 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Боротьба з відмиванням доходів одержаних злочинним шляхом

З початку року за ініціативними матеріалами підрозділу боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом було виявлено 13 фінансових операцій, які можуть бути пов’язані з легалізацією доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванням тероризму та фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення.

За результатами аналітичних досліджень та довідок (як складових   частин  загальних  актів  перевірок) було складено  23  матеріали  з ознаками кримінальних правопорушень, у тому числі: 20 з ознаками кримінальних правопорушень за предикатними злочинами на загальну суму встановлених збитків – понад 22538,30 тис.грн.; 5 з ознаками кримінальних правопорушень за ст. 209 КК України на загальну суму встановлених збитків 6772,3 тис. гривень. За матеріалами відділу обліковано 8 кримінальних правопорушень за ст.191 КК України на суму більш ніж 5 млн. 987 тис. гривень.

 

На КПВВ “Майорське» затримано партію стародавніх ікон

Співробітники спецпідрозділу «Фантом» вилучили дев’ять ікон XVIIІ – XIX ст., які намагалися перемістити через лінію розмежування.

Так, на КПВВ «Майорське» було проведено огляд автомобіля ВАЗ-217030, на якому двоє мешканців тимчасово непідконтрольних територій прямували до родичів у м. Костянтинівка.

Серед особистих речей вказаних громадян було виявлено дев’ять стародавніх дерев’яних ікон орієнтовно XVIIІ – XIX століття, які вони ніби-то везли родичам на підконтрольну Україні територію.

Матеріали та вилучені ікони передані співробітникам Нацполіції для прийняття рішення відповідно до діючого законодавства.

Через лінію розмежування намагалися провезти рушницю, гвинтівку та набої до них

У Донецькій області співробітники спецпідрозділу податкової міліції «Фантом» затримали на лінії розмежування рушницю, гвинтівку та набої до них, які намагалися вивезти з тимчасово непідконтрольної території.

Так, на КПВВ «Майорське» було зупинено автомобіль Skoda Fabia під керуванням громадянина України. Під час огляду транспортного засобу під капотом, в моторному відсіку, було виявлено мисливську рушницю, нарізну гвинтівку Anschutz і патрони до них.

В даний час зброю передано співробітникам Національної поліції.

Махінації київського підприємства під час експорту с/г продукції призвели до ухилення від сплати більше 20,6 млн. грн. податків

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у м. Києві викрили службових осіб однієї із київських компаній, які ухилилися від сплати податків на суму більше 20,6 млн. грн.

В рамках розслідування кримінального провадження за ч. 3 ст. 212 КК України встановлено, що групою осіб створено низку підконтрольних підприємств, документи і реквізити яких використовувались при проведенні експортних операцій з метою неповернення валютної виручки та ухилення від сплати податку на прибуток підприємств.

Так, зокрема, від імені одного із київських підприємств було подано до митних органів пакет документів на експорт сільськогосподарської продукції, яку закупили на території України за готівку без відображення в бухгалтерському та податковому обліку.

Разом з тим, службовими особами вказаного підприємства подано до ДПІ за місцем реєстрації податкову декларацію з податку на прибуток підприємств за 2016 рік, в якій не відображено придбання і реалізацію експортованого товару у звітному періоді та не задекларовано дохід від підприємницької діяльності. Такі дії призвели до порушення низки вимог бухгалтерського обліку та Податкового кодексу України, в результаті чого було занижено податкове зобов’язання з податку на прибуток підприємств на загальну суму понад 20,6 млн. грн.

Тривають слідчі дії.

 

Відомості про результати роботи підрозділів ГУВБ за січень-червень 2017 року

Протягом січня-червня 2017 року за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки ДФС стосовно працівників органів доходів і зборів  розпочато 278  кримінальних проваджень, з них: за фактами хабарництва (ст. 368 КК України —  прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою)  – 54;

за фактами зловживання владою або службовим становищем
(ст. 364 КК України — зловживання владою або службовим становищем) – 135.

У ході розслідування кримінальних проваджень, розпочатих за матеріалами підрозділів  ГУВБ, за січень – червень 2017 року працівникам органів ДФС оголошено 122 повідомлення про підозру у вчиненні злочинів, у тому числі 38 – за одержання неправомірної вигоди.

До суду надіслано матеріали 66 кримінальних проваджень, 8 осіб судом вже визнані винними у скоєнні злочинів.

Крім того, з початку 2017 року за матеріалами підрозділів ГУВБ розпочато 11 кримінальних проваджень стосовно громадян, які намагалися «вирішити» питання із працівниками органів доходів і зборів, та пропонували неправомірну винагороду за відступи від закону.

За І півріччя 2017 року за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки складено 43 адміністративних протоколи про скоєння правопорушень, пов’язаних з корупцією,  які направлено до суду.

З початку року перевірено 59 повідомлень про можливі неправомірні дії працівників служби, що надійшли на антикорупційний сервіс «Пульс», а також понад 600 звернень фізичних та юридичних осіб.

З метою запобігання корупційним та іншим правопорушенням у сфері службової діяльності 367 працівникам органів доходів і зборів винесено офіційні застереження про недопущення протиправної поведінки.

У колективах органів ДФС проведено понад 4 тис. тематичних лекцій, виступів і бесід, спрямованих на усвідомлення співробітниками необхідності безумовного дотримання вимог антикорупційного законодавства.

Упродовж травня-червня 2017 року за ініціативи ГУВБ проведено інтерактивне анкетування платників податків, призначене вивчити загальне ставлення суб’єктів господарської діяльності до питань корупції, а також виявити поширеність корупції в органах доходів  зборів. Цим опитуваннями охоплено всі без винятку регіони України.

Також, опитування мало на меті оцінити, як змінилось сприйняття корупції та які зрушення відбулись з часу попереднього анкетування, проведеного у грудні 2016 року.

В опитуванні взяли участь 4684 платники, з яких
2957 –  юридичні особи та 1727 – фізичні особи.

 

 

На зв’язку ,,гарача лінія” функціонування системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних

 

Під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» відповідала завідувача сектору податків і зборів з фізичних осіб Аратюнова С.Г. ДПІ у Чечелівському районної м.Дніпра ГУ ДФС.

Чечелівська ДПІ нагадує платникам податків, що пунктом 74.2 статті 74 Податкового Кодексу України  з квітня 2017 року запроваджено систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування(далі -) критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН (далі – СМ КОР).

СМ КОР побудовано з використанням критеріїв, визначених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 16.06.217 за №753/30621 (далі – наказ).

СМ КОР здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за формою згідно з додатком до Критеріїв, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо по кожному виду економічної діяльності (Таблиця даних платника податку).

У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає умовам, визначеним пунктом 6 Критеріїв наказу, – реєстрація такої ПН/РК зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Кодексу.

У разі отримання квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, платник має право надати Таблицю даних платника податків, письмові пояснення та копії відповідних документів в електронному вигляді засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис», «Про електронні документи та електронний документообіг» та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими. Дані документи  будуть розглянуті спеціально створеною комісією ДФС, яка приймає остаточне рішення про врахування(неврахування) інформації, зазначеної в Таблиці даних платника податків, реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій реєстрації.

 

СМ КОР – механізм автоматичного аналізу податкових накладних на наявність ризиків

Під час проведення бріфінгу відповідала начальник Чуб Г.В. ДПІ у Чечелівському районної м.Дніпра ГУ ДФС.

З квітня 2017 року відповідно до п. 74.2 ст. 74 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) запроваджено систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі — СМ КОР).

З 01 липня 2017 року СМ КОР функціонує у повноцінному режимі та дає можливість зупиняти випадки безпідставної реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у разі, коли постачальник фактично не здійснює господарську операцію, а реєструє виключно з метою надання покупцю необґрунтованої податкової вигоди у вигляді неправомірного сформованого кредиту з ПДВ.

СМ КОР побудовано з використанням критеріїв, визначених наказом МФУ від 13.06.2017 № 567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 16.06.217 за № 753/30621. У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає визначеним критеріям, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 ПКУ.

В ДФС створений окремий структурний підрозділ, який буде розглядати пакети документів, що надаватимуться суб’єктами декларування з так званими «відбитими» податковими накладними, для прийняття остаточного рішення щодо приймання такої накладної або доведення до суб’єкта господарювання причин її не прийняття, відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №566 «Про затвердження Порядку роботи Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації та Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №190 «Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією ДФС про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій».

Новий механізм, який дозволяє автоматично аналізувати податкову накладну на наявність ризиків, запроваджено для підвищення ефективності боротьби з ухиленням від оподаткування. Функціонування СМ КОР сприятиме детінізації економіки, створенню рівних конкурентних умов діяльності для суб’єктів господарювання, збільшенню надходжень до бюджету.

 

Ганна Чуб, керівник ДПІ у Чечелівському районі, дала «податкове» інтерв’ю газеті «Днепровский экспресс» та «Телек»

Темою інтерв’ю стала: «Податкові накладні/розрахунки коригування, які не підлягають моніторингу в СМ КОР».
З 01 липня 2017 року запроваджено повноцінний режим системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/ розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН (СМ КОР).

При цьому, у разі якщо за результатами перевірки ДФС встановлено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідає одній з наступних ознак, така податкова накладна / розрахунок коригування не підлягає Моніторингу:

1) податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю), та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;

2) обсяг постачання, зазначений в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування, становить менше 500 тис. грн. та керівник — посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох діючих платників податків;

3) загальна сума сплачених у 2016 році сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну / розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 5 млн. грн. (ознака використовується з 01.04.17 до 01.01.18);

4) одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному порядку, мають такі розміри: D>0,05, P < Pм х 1,3,
де D — розрахункова величина, яка дорівнює S/T;

S — загальна сума сплачених за останні 12 місяців сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами;

T — загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою та ставкою 7 %, за останні 12 місяців, яка зазначена платником податку в податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі;

P — сума ПДВ, зазначена в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі податкової накладної / розрахунку коригування;

Pм — найбільша місячна сума ПДВ, зазначена у податкових накладних/ розрахунках коригування, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 місяців.

Зазначена норма визначена п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України та п. 5 наказу МФУ від 13.06.2017 № 567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування».

 

 

У Чечелівській ДПІ проведено семінар для платників, щодо запровадження системи автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких ПН/РК в ЄРПН (СМ КОР)

Під час проведення семінару з платниками фахівці Чечелівської ДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомили, що пунктом 74.2 статті 74 ПКУ з квітня 2017 року запроваджено систему автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН (далі – СМ КОР).

СМ КОР побудовано з використанням критеріїв, визначених наказом МФУ від 13.06.2017 №567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 16.06.217 за №753/30621 (далі – наказ).

СМ КОР здійснюється ДФС на підставі аналізу даних звітних показників платника податку, наявної податкової інформації, а також інформації, поданої платником податку за формою згідно з додатком до Критеріїв, яка відображає специфіку господарської діяльності платника податку окремо по кожному виду економічної діяльності (Таблиця даних платника податку), якщо комісією ДФС прийнято рішення про врахування такої інформації.

У разі, якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає умовам, визначеним пунктом 6 Критеріїв наказу, – реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 Кодексу.

Згідно з пунктом 57 розділу ХХ Перехідних положень ПКУ період з 01.04.2017 до 01.07.2017 є перехідним, протягом якого процедура, визначена пунктом 201.16 статті 201 цього ПКУ, здійснюється без фактичного зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Реєстр).

У разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, а у перехідний період (з 01.04.2017 по 01.07.2017), у разі отримання квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, платник має право надати Таблицю даних платника податків.

 

 

Як діяти платнику у разі зупинення реєстрації ПН/РК

Днями в Чечелівській ДПІ відбувся семінар для платників податків щодо запровадження з 1 липня 2017 року змін до податкового законодавства з податку на додану вартість.

Під час заходу, який пройшов у форматі доповідей та питань-відповідей, фахівці органів ДФС розповіли присутнім про найважливіші зміни до податкового законодавства з ПДВ, детально роз’яснивши покрокові дії платника у разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

Подаємо роз’яснення у повному обсязі:

У разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, платник податку має право подати (протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у такій податковій накладній) пояснення та копії документів, зазначені у підпункті «в» підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

Як подати пояснення. Пояснення можна подати у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1312601. Повідомлення (J(F)1312601) формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Реєстрі.

До Повідомлення по кожній податковій накладній (!) в обов’язковому порядку додаються у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі PDF копії всіх первинних документів, зазначених у Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за конкретним критерієм та бухгалтерську довідку з інформацією про наявність приміщень (власних, орендованих); виробничих потужностей (власних, орендованих); земельних ділянок (власних, орендованих); найманого персоналу (власного, за сумісництвом); доходу від проведення діяльності за попередній період; залишки готової продукції (найменування); залишки сировини (найменування).

При формуванні пакету документів – додатків до Повідомлення форми J(F)1360101 варто враховувати, що розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 мГб.

Як завантажити електронні формати Повідомлення та додатки до нього, сформувати та надіслати Повідомлення.

Завантажити електронні формати Повідомлення та додатки до нього можна через офіційний веб-портал ДФС, розділ «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.

Сформувати та направити Повідомлення з додатками можна:

1) через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності»), вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua.

2) через офіційний веб-портал ДФС України за допомогою безкоштовного програмного забезпечення ДФС та будь-якого програмного забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту) – за вибором платника самостійно на власний розсуд.

Перша квитанція, яку отримає платник після відправлення Повідомлення та додатку, підтверджує передачу платником документа в електронному вигляді, та у другій квитанції визначається статус документу (Прийнято/Не прийнято).

У яких випадках платник може подати додатки до Повідомлення до державної податкової інспекції за місцем обліку

Якщо платник не зумів приєднати до Повідомлення та надіслати всі додатки за вищенаведеним переліком, він може в день відправлення Повідомлення та додатків подати до державної податкової інспекції за місцем обліку копії таких первинних документів та бухгалтерську довідку.

У такому випадку бажано подати паперові копії документів та в електронній формі у форматі PDF(на флеш-носії).

Що слід зробити для запобігання у подальшому зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування.

Задля упередження в подальшому зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, платник може подати ДФС інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301. Таблиця надсилається виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб.

Електронні формати Таблиці розміщенні: Реєстр електронних форм податкових документів. Таблиця може бути сформована та надіслана через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника», а також через офіційний веб-портал ДФС України. Також для формування Таблиці в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

В обов’язковому порядку платнику податку одночасно (в день відправлення Таблиці) слід подати до державної податкової інспекції за місцем обліку бухгалтерську довідку з інформацією про наявність приміщень (власних, орендованих); виробничих потужностей (власних, орендованих); земельних ділянок (власних, орендованих); найманого персоналу (власного, за сумісництвом); доходу від проведення діяльності за попередній період; залишки готової продукції (найменування); залишки сировини (найменування) та копії відповідних документів.

Вказані копії документів та бухгалтерську довідку бажано подати до державної податкової інспекції за місцем обліку ще і в електронній формі у форматі PDF(на флеш-носії).

Які дії ДФС після отримання Повідомлення, додатків, Таблиці та їх копій.

Отримані відповідальними особами державної податкової інспекції у платника документи та копії документів будуть направлені на розгляд Робочій групі ДФС в області (підстава: наказ Державної фіскальної служби України від 26.06.2017 №450 «Про затвердження Регламенту комісії ДФС, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації»).

Робоча група за результатами розгляду документів направляє відповідний Висновок Комісії Державної фіскальної служби України.

Комісія ДФСУ приймає рішення або про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, або про  відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН. Рішення надсилається платнику протягом п’яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до п.п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 Кодексу.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Щодо реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування складених 1-30 червня та незастосування штрафів за порушення граничних строків реєстрації.

13 липня Верховна Рада України розглянула законопроект №6684: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=62232 та прийняла Закон «Про внесення змін до підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України (щодо не застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп’ютерних мереж платників податків». Закон після його прийняття набере чинності з дня, наступного за днем його опублікування (на даний час не опублікований).

Так, не штрафуватимуть за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, складених у період з 1 до 30 червня лише тих платників податку, які зареєструють ПН/РК до 31 липня включно. Вказані накладні/РК будуть вважатися своєчасно зареєстрованими.

Мирослав Продан: Система СМКОР зареєструвала вже 13,7 млн. податкових накладних/розрахунків коригування на суму майже 75,7 млрд. гривень

З початку роботи системи моніторингу оцінки ризиків при реєстрації податкових накладних (станом на 25 липня) зупинено реєстрацію лише 132,1 тис. податкових накладних/розрахунків коригування. Це складає 0,97% від загальної кількості зареєстрованих документів. Про це розповів в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

«Ми повністю надаємо інформацію щодо кількості зупинених та зареєстрованих податкових накладних. Статистика свідчить, що система СМКОР з 3 липня — початку дії в штатному режимі — зареєструвала 13,7 млн ПН/РК на загальну суму майже 75,7 млрд грн. У той же час лише 0,97% податкових накладних платників на суму 1,8 млрд грн були заблоковані. Без взаємодії з платниками таких результатів досягти було б важко. Дякую і співробітникам ДФС, які працюють в цілодобовому режимі, щоб якомога оперативніше розглядати проблемні питання бізнесу через блокування податкових накладних», – підкреслив Мирослав Продан.

Він також зазначив, що всі надіслані платниками Повідомлення з підтвердженням реальності операцій по зупиненим податковим накладним спеціально створена в ДФС комісія розглядає оперативно, протягом 5 робочих днів. Так, за вказаний період прийнято до розгляду понад 27,5 тис. податкових накладних від майже 3,5 тис. платників. За ними винесено рішення по 8 тис. документів.

Позитивні рішення винесено по майже 4,2 тис. накладним, відмовлено у реєстрації майже 3,9 тис. документів.

Нагадаємо, що у разі незгоди платника з прийнятим рішенням щодо відмови у реєстрації, він має право протягом 10 робочих днів надати скаргу з додатковими документами. Окрема комісія ДФС їх розгляне і прийме відповідне рішення – або про реєстрацію, або про підтвердження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.

 

До платників податків, що не змогли своєчасно зареєструвати ПН/РК через кібератаку штрафи не застосовуватимуться

24.07.2017 р. Президент України Петро Порошенко подписав Закон 2143-VIII «Про внесення змін до підрозділу 10 розділу ХХ Податкового кодексу України (щодо не застосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп’ютерних мереж платників податків» (законопроект № № 6684) Платники податків, що не змогли своєчасно зареєструвати податкові та акцизні накладні та розрахунки коригування за ними, складені у період з 01.06.2017 р. по 30.06.2017 р. матимуть можливість зареєструвати такі податкові накладні до 31.07.2017 р. Згідно із Законом, штрафні санкції у розмірі 10 % погашеної суми податкового боргу, передбачені пунктом 126.1 ПК, не застосовувати до узгоджених сум грошових зобов’язань, із граничним строком сплати 30.06.2017 р. Законом також передбачено, що тимчасово до 31.12.2017 року: у разі втрати та/або пошкодження інформації (у тому числі, інформації, яка міститься у базах даних обліку платника податків) унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп’ютерних мереж платника податків та за наявності документів, що підтверджують зазначені події, платник податків протягом 10 календарних днів з дня набрання чинності цим Законом зобов’язаний письмово повідомити контролюючий орган за місцем обліку в порядку, встановленому ПК для подання податкової звітності; платник податків зобов’язаний відновити втрачену та/або пошкоджену інформацію, визначену абзацом першим цього пункту; у разі неможливості проведення перевірки платника податків у випадках, передбачених цим пунктом, терміни проведення таких перевірок переносяться контролюючим органом до дати відновлення такої інформації, але не пізніше 31 грудня 2017 року. Закон набере чинності з дня наступного за днем його опублікування.

 

За останні півроку доходи загального фонду бюджету Дніпра зросли на 1 млрд 120 млн гривень

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження до загального фонду бюджету Дніпра у першому півріччі 2017-го збільшилися на 1 млрд 120 млн грн, що становить 52,5%. Звіт про виконання міського кошторису в перші шість місяців поточного року депутати підтримали 19 липня, під час 23-ї чергової сесії Дніпровської міськради.

Так, протягом першої половини року до загального фонду міського бюджету надійшло 5 млрд 362 млн грн доходів (з урахуванням трансфертів). Це – 104,2% відповідно до плану. Місто також отримало загалом 274,4 млн грн понадпланових доходів.

Водночас загальний обсяг видатків з бюджету міста з урахуванням трансфертів за перше півріччя склав 4 млрд 807 млн грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки міського бюджету збільшилися на 55,1%, а це – 2 млрд 651 млн грн.

Найбільші бюджетні дотації припали на міські галузі освіти, соціального захисту та охорони здоров’я населення. Житлово-комунальне господарство міста протягом останніх шести місяців отримало 463,7 млн грн.

Більш ніж 106 млн.грн. акцизного податку надійшло з початку року до місцевих бюджетів від полтавських платників

ДПІ у Чечелівському районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що з початку поточного року до державного бюджету забезпечено надходження  акцизного
податку в сумі 3,7 млн. гривень. В тому числі до загального фонду державного бюджету — 2,87 млн. гривень.

До місцевих бюджетів області протягом І півріччя 2017 року фактичні надходження зі сплати акцизного податку з роздрібною продажу підакцизних товарів — склали 106,1 млн. грн., зі сплати за ліцензії на право виробництва, оптової та роздрібної торгівлі  алкогольними  напоями  і тютюновими  виробами  —  фактичні надходження   склали    16,4   млн. гривень.

 

У Дніпропетровській області майже 3 млрд. грн. податку на доходи фізичних осіб надійшло до зведеного бюджету

Впродовж І півріччя 2017 року забезпечено надходження до зведеного бюджету податку на доходи фізичних осіб у сумі близько 2 млрд. 960 млн. гривень. У тому числі: надходження до Державного бюджету по податку на доходи фізичних осіб складають 754,7 млн. грн.; по військовому збору — 199 млн. грн.; по податку на додану вартість з фізичних осіб надходження — 32,6 млн. грн., або 109,8% від доведеного показника. До Місцевого бюджету впродовж звітного періоду надійшло: податку на доходи фізичних осіб – 2 млрд. 205,1 млн. грн.; єдиного податку з фізичних осіб — 221,7 млн. грн.; плати за землю з фізичних осіб — 56,5 млн. грн.; єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – 2 млрд. 397,1 млн. грн..

Майже 102 тис.грн. штрафів накладено на порушників митних правил на Дніпровщині впродовж червня цього року

Правоохоронна робота Дніпропетровської митниці ДФС у червні 2017 року була спрямована на виявлення та фіксацію порушень митного законодавства, які наносять значну шкоду економічним інтересам нашої держави. А саме, за результатами даної роботи у звітному періоді митницею було заведено 15 протоколів про порушення митних правил на суму майже 29 тис. гривень.

У червні 2017 року митницею розглянуто 13 справ про порушення митних правил. На порушників митних правил накладено адміністративних стягнень у вигляді штрафів на суму 102,9 тис.грн., стягнуто штрафів по постановам митниці на суму 34,7 тис.грн.

Одним із напрямків правоохоронної роботи митниці є ефективна взаємодія з митними органами іноземних держав. Так, в результаті проведеної аналітично-пошукової роботи було направлено 2 запити на адресу митних органів Великобританії та Білорусії щодо оформлення товарів з метою перевірки законності здійснення зовнішньоекономічних операцій.

Також проведено спільний захід з правоохоронними органами (податкова поліція), внаслідок яких складено 1 протокол про порушення митних правил за ст.484 Митного кодексу України.

Бюджетна дотація – на розвиток виробницва

Чечелівська ДПІ нагадує сільськогосподарським товаровиробникам, які включені до Реєстру отримувачів бюджетної дотації про те, що ціллю використання бюджетних коштів є збільшення обсягів виробництва сільськогосподарської продукції, підвищення продуктивності в сільському господарстві, сприяння розвитку аграрного ринку та забезпечення продовольчої безпеки.

Тобто, бюджетні кошти, передбачені у державному бюджеті для фінансової підтримки сільськогосподарських товаровиробників та які отримані ними у вигляді бюджетної дотації, відповідно до  ПКМУ від 08.02.2017р.  № 77 використовуються для розвитку сільськогосподарських товаровиробників, стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції та на часткову компенсацію вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва.

Державний контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

Актуально для платників податку на прибуток

9 червня 2017 року набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 N 467 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19 травня 2017 року за N 642/30510 (далі — наказ N 467).

Наказ N 467 виданий з метою реалізації положень законів України від 20 грудня 2016 року N 1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році», від 20 грудня 2016 року N 1795-VIII «Про внесення змін до розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо підтримки літакобудівної галузі» та від 21 грудня 2016 року N 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні».

У зв’язку із змінами в оподаткуванні при здійсненні діяльності з випуску та проведення лотерей у полі 9 декларації «Особливі відмітки» виділено в окремі категорії суб’єктів:

— які здійснюють випуск та проведення лотерей;

— що провадять азартні ігри з використанням гральних автоматів.

Виробники сільськогосподарської продукції у зазначеному полі декларації проставляють позначку лише у разі обрання «особливого» річного податкового (звітного) періоду, визначеного пп. 137.4.1 п. 137.4 ст. 137 Податкового кодексу України (далі — Кодекс).

Оподаткування страховика та діяльності з випуску та проведення лотерей:

З урахуванням особливостей, передбачених пп. 141.1.2 п. 141.1 ст. 141 Кодексу форма декларації доповнена рядком 07.2, в якому страховики відображатимуть страхові платежі, страхові внески, страхові премії за договорами перестрахування відповідно до підпунктів136.2.1 і 136.2.2 п. 136.2 ст. 136 Кодексу. Суми доходу за договорами перестрахування страховики також включатимуть до показника рядка 07.

У рядку 08 змінено розрахунок податку на дохід за договорами страхування із застосуванням ставки 3 відсотки, який заповнюється за формулою ((р. 07 — р. 07.1 — р. 07.2) х ___ 3 / 100).

Крім цього, форму декларації доповнено новими рядками 09.1, 09.1.1, 09.1.2, 09.2 з показниками, необхідними для обрахунку доходу, отриманого від діяльності з випуску та проведення лотерей, що оподатковується за новими правилами, згідно із пп. 14.1.271 п. 14.1 ст. 14, п. 136.6 ст. 136, п. 141.8 ст. 141, п. 48 підрозділу 4 розділу XX Кодексу.

У рядку 09.1 обраховується сума доходу, що залишився після формування призового (виграшного) фонду, та дорівнює позитивному значенню різниці показників (р. 09.1.1 — р. 09.1.2).

У рядку 09.1.1 відображається загальна сума доходів, отриманих від прийняття ставок у лотерею, у рядку 09.1.2 — сума сформованого призового (виграшного) фонду лотереї відповідно до умов її проведення.

У рядку 09.2 відображається сума безнадійної заборгованості, визначеної пп. «е» пп. 14.1.11 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, тобто сума залишкового призового фонду лотереї станом на 31 грудня кожного року.

Показник рядка 09 дорівнює сумі рядків 09.1 та 09.2 та відображає суму доходу, отриманого від діяльності з випуску та проведення лотерей, який оподатковується за ставкою, встановленою п. 136.6 ст. 136 Кодексу.

Звертаємо увагу, що для суб’єктів, які здійснюють випуск та проведення лотерей, п. 137.8 ст. 137 Кодексу передбачено щоквартальну сплату податку на дохід у порядку і в строки, які встановлені для квартального податкового (звітного) періоду з поданням податкової декларації з податку на прибуток.

З форми декларації виключено розділи «Розрахунок авансового внеску з податку на прибуток підприємств» та «Виправлення помилок по авансових внесках з податку на прибуток підприємств», в яких визначалися показники щомісячних авансових внесків (у розмірі 1/12) та разовий авансовий внесок (у розмірі 2/9) згідно з пунктами 9 та 38 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу.

Звертаємо увагу, що у розділах «Виправлення помилок» змінено нумерацію рядків 27 — 31 на 26 — 30.

Враховуючи, що фінансова звітність є додатком до декларації та її невід’ємною частиною, у заключній частині декларації таблицю «Наявність додатків» доповнено графою «ФЗ 12«, яка передбачає необхідність проставляння платниками у цій графі позначки щодо наявності поданих до декларації форм фінансової звітності.

У таблиці «Наявність поданих до Податкової декларації з податку на прибуток підприємств додатків — форм фінансової звітності 12» розшифровуються форми фінансової звітності, у яких платник проставляє у відповідних графах, які відповідають назвам форм фінансової звітності, позначку.

Додаток РІ до рядка 03 РІ декларації доповнено новими різницями, змінено редакцію назв окремих різниць та нумерації кодів рядків.

Основні зміни у додатку:

  1. Різниці, які виникають при нарахуванні амортизації, доповнено новими різницями: які збільшують фінансовий результат (р. 1.1.3, р. 1.1.4) та які зменшують фінансовий результат (р. 1.2.3).
  2. Різниці, що виникають при формуванні забезпечень (резервів), зазнали редакційних змін та доповнено новою різницею, що зменшує фінансовий результат (р. 2.2.3).
  3. Різниці, які виникають при здійсненні фінансових операцій, зазнали суттєвих редакційних змін та доповнені новими різницями, що збільшують фінансовий результат (р. 3.1.10, р. 3.1.11 та р. 3.1.12).
  4. Інші різниці

Внаслідок суттєвих змін в оподаткуванні страховиків, викладено у новій редакції різниці, які передбачені для коригування фінансового результату до оподаткування страховика, визначені пунктами 141.1.3 та 141.1.4 п. 141.1 ст. 141 Кодексу, а саме, які збільшують фінансовий результат (р. 4.1.1) та які зменшують фінансовий результат (р. 4.2.1).

Редакційних змін зазнали різниці щодо операцій з продажу або іншого відчуження цінних паперів, передбачені п. 141.2 ст. 141 Кодексу, та викладено у новій редакції різниці, які збільшують фінансовий результат (р. 4.1.3 ЦП, р. 4.1.4 ЦП).

Слід зазначити, що показники рядків 4.1.3 ЦП та 4.1.4 ЦП додатка РІ обчислюються за результатами розрахунку відповідних показників у додатку ЦП.

Зі складу різниць, передбачених розділом I Кодексу, вилучено різниці, на які збільшувався фінансовий результат, у разі зворотного коригування доходів та витрат з метою трансфертного ціноутворення, які раніше відображалися у рядках 4.1.6 та 4.1.7 додатка РІ.

Різниці, передбачені підрозділом 4 розділу XX, доповнено новими різницями: які збільшують фінансовий результат (р. 4.1.16, р. 4.1.17) та які зменшують фінансовий результат (р. 4.2.15, р. 4.2.16).

Звертаємо увагу, що при застосуванні платниками права на прискорену амортизацію щодо основних засобів четвертої групи з урахуванням положень п. 43 підрозділу 4 розділу XX Кодексу різниці, передбачені у рядках 4.1.17 та 4.2.16 додатка РІ щодо сум амортизації розраховуються у податковому (звітному) періоді, в якому відбувся факт невикористання основних засобів у власній господарській діяльності або їх продаж, тобто у разі недотримання платником встановлених Кодексом вимог.

Додаток ЗП до рядка 16 ЗП декларації: із виключенням з п. 137.6 ст. 137 Кодексу норми, яка передбачала зменшення податку на прибуток, що підлягає сплаті до бюджету на суму нарахованого за звітний період податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, щодо об’єктів нежитлової нерухомості, а також із втратою актуальності пунктів 9, 38 підрозділу 4 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу щодо сплати щомісячного авансового внеску та у розмірі 2/9 податку на прибуток, з додатка вилучено показники рядків 16.5 та 16.6, які не враховуються у зменшення нарахованої суми податку.

Додаток АВ до рядка 20 АВ декларації: у складових формули рядка 4 відбулась зміна показників при розрахунку значення об’єкта оподаткування, в частині вирахування значення рядка 07.2 декларації у сумі страхових платежів, страхових внесків, страхових премій за договорами перестрахування.

У рядку 4 відображається сума перевищення дивідендів, що підлягають виплаті, над значенням об’єкта оподаткування за відповідний(і) податковий(і) (звітний(і)) рік (роки), за результатами якого(их) виплачуються дивіденди, позитивне значення (сума позитивних значень) (сума виплачених дивідендів — (р. 04 + р. 07 — р. 07.2 + р. 09 + р. 11 + р. 13 — р. 14 декларації)).

Додаток ПН до рядка 23 ПН декларації: з урахуванням змін щодо особливостей оподаткування нерезидентів, таблицю 1 додатка після рядка 23 доповнено новими рядками:

— рядок 24 — проценти за позиками або фінансовими кредитами, наданими резидентам відповідно до пп. 141.4.11 п. 141.4 ст. 141 Кодексу (за ставкою 5 відс. згідно з Кодексом);

— рядок 25 — проценти за позикою або фінансовим кредитом, що були надані резидентам до 31 грудня 2016 року, якщо кошти, надані нерезидентом за позикою або фінансовим кредитом, були залучені шляхом розміщення іноземних боргових цінних паперів на іноземній фондовій біржі та відповідають умовам підпунктів «б» і «в» пп. 141.4.11 п. 141.4 ст. 141 Кодексу (звільнені від оподаткування згідно з п. 46 підрозділу 4 розділу XX Кодексу);

— рядок 26 — проценти за позикою або фінансовим кредитом, що були надані резидентам у період з 01 січня 2017 року до 31 грудня 2018 року, якщо такі доходи відповідають умовам пп. 141.4.11 п. 141.4 ст. 141 Кодексу (звільнені від оподаткування згідно з п. 47 підрозділу 4 розділу XX Кодексу).

Додаток ТЦ до декларації: з урахуванням положень пп. 39.5.4 п. 39.5 ст. 39 Кодексу щодо дозволу платнику при здійсненні самостійного коригування податкових зобов’язань розраховувати їх відповідно до максимального або мінімального значення діапазону цін (рентабельності) таблицю додатка доповнено новими графами 14 та 16, у яких зазначається показник діапазону цін/рентабельності, до якого проведено коригування податкових зобов’язань. У разі використання показника діапазону рентабельності зазначається цифрове значення такого показника у відсотках.

З таблиці оновленого додатка видалено графу 8, що також вплинуло на зміну нумерації граф.

Сумарні значення показників граф 15 та 17 додатка ТЦ переносяться до відповідних рядків додатка РІ та додатка ЦП.

Додаток ЦП до рядка 4.1.3 ЦП та 4.1.4 ЦП додатка РІ до рядка 03 РІ декларації: у зв’язку зі змінами розрахунку різниць щодо операцій з продажу або іншого відчуження цінних паперів, передбачених п. 141.2 ст. 141 Кодексу, додаток доповнено новими рядками:

— рядок 4.1.3 РІ — загальний результат переоцінки цінних паперів (р. 4.1.3.1 — р. 4.1.3.2) (+,-) — показник цього рядка переноситься в рядок 4.1.3 ЦП додатка РІ до рядка 03 РІ декларації у разі від’ємного значення;

— рядок 4.1.3.1 — загальна сума дооцінок цінних паперів, відображена у складі фінансового результату до оподаткування;

— рядок 4.1.3.2 — загальна сума уцінок цінних паперів, відображена у складі фінансового результату до оподаткування;

— рядок 04 — від’ємний загальний результат переоцінки цінних паперів, не врахований у попередніх податкових періодах;

— рядок 4.1.4 РІ — фінансовий результат від продажу та інших способів відчуження цінних паперів (р. 01 — р. 02 — р. 03 — р. 04) (+,-) — показник цього рядка переноситься в рядок 4.1.4 ЦП додатка РІ до рядка 03 РІ декларації у разі позитивного значення.

Додаток АМ до рядка 1.2.1 додатка РІ до рядка 03 РІ декларації: додаток доповнюється новим рядком А4.1, який заповнюється при розрахунку амортизації за прямолінійним методом щодо основних засобів четвертої групи з використанням мінімально допустимого строку амортизації відповідно до п. 43 підрозділу 4 розділу XX Кодексу.

Крім того, показники рядка А4.1 враховуються у підсумковому рядку А17 додатка АМ (сума рядків А1 — А16) та не включаються до значень показників рядка А4, з метою недопущення подвоєння сум у показнику рядка А4.

Додаток ВП до рядків 26 — 29, 31 — 33 декларації: додаток ВП передбачений для розрахунку податкових зобов’язань за період, у якому виявлено помилку(и), для виправлення помилок у складі декларації за поточний звітний (податковий) період.

Показники оновленої редакції додатка ВП приведено у відповідність показникам оновленої форми декларації.

Враховуючи, що видання наказу N 467 обумовлено змінами в податковому законодавстві, які впливають на показники бюджету поточного року, платникам податку на прибуток підприємств, які звітують щокварталу за звітний (податковий) період — півріччя поточного року, рекомендовано подавати податкову декларацію за оновленою формою.

Підприємства – ухильники від оподаткування, не мають змоги зареєструвати податкові накладні

На сьогодні система моніторингу оцінки ризиків зупиняє схеми ухилення від оподаткування, на руйнування яких вона була націлена. Про це розповів директор Департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем ДФС Микола Чмерук.

«Щоденний аналіз, який ми проводимо показує, що ті ризикові підприємства, які використовували відповідні «пересортні» схеми для створення фіктивного податкового кредиту, на сьогодні не мають змоги зареєструвати податкові накладні. Відповідно ми розуміємо, що за результатами роботи цієї системи отримаємо додаткові надходження до державного бюджету», – зазначив Микола Чмерук.

Він також розповів, що зупиняються всі операції, які підпадають під критерії ризиків, затверджені наказом Міністерства фінансів України. Основними критеріями, зокрема, є наявність «пересорту» при реєстрації податкових накладних або відсутність ліцензії.

При зупинці податкової накладної платник податку має право надати таблицю платника податків, що дозволяє суттєво в подальшому зменшити кількість тих податкових накладних, які будуть зупинятися. Таблиця має містити тільки ті коди УКТЗЕД і ті коди КВЕД, які дійсно відповідають діяльності платника, по якому зупинена податкова накладна.

«Якщо ви подали таблицю платника податків і не отримали відповіді, необхідно не надсилати іншого, а зачекати на рішення комісії. Комісія працює у посиленому режимі. Ми намагаємося розглядати таблиці платника податків у найкоротший термін – до 5 днів. Як показує практика застосування, якщо платник подав таблицю платника податків, вона прийнята комісією, в подальшому такі операції платника не зупиняються», – підкреслив Микола Чмерук.

Якщо все ж таки податкова накладна зупинена, платник податків протягом одного року має право подати повідомлення, в якому пояснити суть господарської операції, яка зазначена в зупиненій податковій накладній, та надати документи, які підтверджують її реальність. Вичерпний перелік документів, затверджений відповідним наказом Міністерства фінансів України.

Надавати потрібно лише ті документи, які підтверджують реальність саме тієї операції, яка зазначена в податковій накладній, що зупинена.

«Нам не потрібні всі договори, всі розрахункові документи, які вказують на діяльність платника за великий період. Лише той мінімально необхідний перелік документів, що дозволить нам прийняти рішення у випадку реальності даної господарської операції – розблокувати дану податкову накладну», – наголосив посадовець.

Якщо все ж таки платник не згоден з прийнятим рішенням щодо відмови у реєстрації, він має право протягом 10 робочих днів надати скаргу з додатковими документами. Окрема комісія ДФС, не та яка розглядає зупинені податкові накладні, їх розгляне і прийме відповідне рішення – або про реєстрацію, або про підтвердження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної.